Kup Galaxy S10 | S10+ i odbierz 400 zł w bankomacie.

 

 

Jak to działa?

 

krok 1.

 

Kup smartfon Samsung Galaxy S10 / S10+ w dniach 2.09-15.09.2019 r. i aktywuj go z aktywną polską kartą SIM do 18.09.2019 r. Zaloguj się do aplikacji Samsung Members na swoim smartfonie.

krok 2.

 

Po 14 dniach od aktywacji telefonu, kliknij w baner, który pojawi się w zakładce „Korzyści” w sekcji „Oferty” w aplikacji Samsung Members.

krok 3.

 

Po kliknięciu w baner kliknij w przycisk „Pobierz kod”, który później posłuży Ci za numer transakcji przy wypłacie gotówki. Kody pobrane w dniach od poniedziałku do niedzieli są aktywowane w czwartek kolejnego tygodnia. Potwierdzeniem aktywacji kodu będzie przesłanie numeru PIN na Twój adres e-mail, podany w ramach rejestracji Konta Samsung.

krok 4.

 

W ciągu 7 następnych dni udaj się z kodem z aplikacji oraz kodem PIN do bankomatu sieci własnej Euronet, obsługującego promocję. Wybierz opcję transakcji bez karty, odnajdź w menu „Promocja Samsung”, po czym wprowadź numer transakcji oraz kod PIN. Odbierz gotówkę.

 

 

 

 REGULAMIN PROMOCJI  

 

 

FAQ

 

1. Dlaczego nie widzę kodu do pobrania w aplikacji Samsung Members?

 

Kod powinien pojawić się w aplikacji Samsung Members po 14 dniach od aktywacji telefonu. W trakcie aktywacji w telefonie powinna znajdować się aktywna karta SIM polskiego operatora, a urządzenie powinno znajdować się na terytorium Polski.

 

2. Gdzie mogę pobrać kod w aplikacji Samsung Members?

 Po uruchomieniu aplikacji Samsung Members należy kliknąć w zakładkę KORZYŚCI. Banner umożliwiający pobranie kodu będzie znajdował się w sekcji OFERTY (nie KUPONY). W celu pobrania kodu należy kliknąć w baner, a następnie w przycisk POBIERZ KOD. Po wykonaniu tej czynności kod będzie dostępny do podglądu w zakładce KORZYŚCI w sekcji KUPONY.

 

3. Przez jaki czas będę mógł pobrać kod z palikacji Samsung Members?

Banner umożliwiający pobranie kodu będzie wyświetlany w aplikacji Samsung Members po 14 dniach od aktywacji telefonu, przez okres 14 dni. W tym czasie można będzie pobrać kod. Szczegółowe daty, w jakich bannery będą wyświetlane, zamieszczone są w regulaminie promocji.

 

4. Kiedy kod pobrany w aplikacji Samsung Members będzie aktywny?

Kod zostanie aktywowany w czwartek po tygodniu, w którym kod został pobrany. Potwierdzeniem aktywacji kodu będzie wiadomość mailowa z kodem PIN, wysłana na adres mailowy podany podczas rejestracji konta Samsung. Konkretne daty wysłania kodów PIN, z uwzględnieniem daty pobrania kodu z aplikacji Samsung Members, zamieszczone są w regulaminie promocji. Pamiętaj, że PIN po trzykrotnej nieudanej próbie wypłaty pieniędzy jest blokowany.

 

5. Dlaczego nie otrzymałem jeszcze kodu pin?

Warunkiem otrzymania PIN jest uzupełnienie danych osobowych na koncie SAMSUNG, w szczególności pełnego imienia i nazwiska. Prosimy o zweryfikowanie poprawności danych. Kod PIN zostanie wysłany na adres mailowy podany podczas rejestracji konta Samsung, jeżeli w aplikacji Samsung Members został pobrany kod. Wysłanie kodu PIN nastąpi w czwartek w kolejnym tygodniu od dnia pobrania kodu z aplikacji Samsung Members. Wysłanie kodu PIN jest jednocześnie aktywacją kodu pobranego z Samsung Members. Konkretne daty wysłania kodów PIN, z uwzględnieniem daty pobrania kodu z aplikacji Samsung Members, zamieszczone są w regulaminie promocji. Jeśli nie znajdziesz maila w folderze SKRZYNKA ODBIORCZA, zalecamy sprawdzenie skrzynki SPAM, KOSZ, POWIADOMIENIA ORAZ OFERTY.

 

6. Jak długo otrzymany kod pin będzie ważny?

 Kod PIN do wypłaty gotówki z bankomatu będzie ważny przez 7 dni od otrzymania wiadomości mailowej z kodem. Dokładna data ważności kodu, będzie przekazana w wysłanej wraz z pinem wiadomości.

 

7. Jak zrealizować wypłatę z bankomatu?

 Aby wypłacić pieniądze z bankomatu należy: 1. pobrać kod w aplikacji Samsung Members, 2. otrzymać kod PIN wysyłany mailowo, 3. sprawdzić lokalizację najbliższego bankomatu, z którego można wypłacić środki. Kod pobrany w aplikacji Samsung Members (zobacz gdzie znajdziesz kod), jest jednocześnie numerem transakcji. Jeżeli nie zapisałeś kodu pobranego w aplikacji Samsung Members, możesz sprawdzić go w aplikacji, przechodząc do zakładki KORZYŚCI oraz klikając w odpowiednie pole w sekcji KUPONY. Kod PIN, jest wysyłany na maila użytego podczas rejestracji konta Samsung, po pobraniu kodu z aplikacji Samsung Members. Jest to równoznaczne z aktywowaniem kodu pobranego z aplikacji. Szczegółowe daty, kiedy pobrany kod zostanie aktywowany dostępne są w regulaminie. Bankomaty objęte usługą wypłaty środków w ramach promocji możesz znaleźć na stronie Euronet – www.euronetpolska.pl, w zakładce „Wyszukiwarka usług”, wpisując interesujące Cię miasto i zaznaczając opcję „Promocja Samsung”. Po kliknięciu przycisku „Wyszukaj usługę” zostanie wygenerowana lista z bankomatami, w których można dokonać wypłaty gotówki. Pamiętaj, że nie każdy bankomat sieci Euronet obsługuję wypłatę środków w ramach promocji.

 

8. Czy zakup urządzenia na spółkę zostanie uwzględniony w promocji?

 

Zgodnie z regulaminem Klientem jest wyłącznie osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, posiadająca miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium Polski.

 

 

Zachęcamy do zakupów a w razie pytań do kontaktu:

tel:
(+48) 32 420 73 75

e-mail:
sklep@intexpc.pl



Copyright © INTEXPC all rights reserved.
VISA
MasterCard
PayPal
Mastero
Visa Electron